FELHŐALAPÚ, PLATFORMFÜGGETLEN MAGÁNEGÉSZSÉGÜGYI VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI ÉS ADMINISZTRÁCIÓS RENDSZER


MI IS AZ A Venture® MEDICAL+ ?

A Venture® MEDICAL+ egy olyan felhőalapú magánegészségügynek tervezett vállalatirányítási és adminisztrációs keretrendszer, ami lehetőséget biztosít Önnek, hogy moduljain keresztül maximális biztonságban tudhassa páciensei és magánegészségügyi, valamint vállalkozása adatait és elérhesse azokat a világ bármely pontjáról. Moduljai révén lehetősége van vállalkozása teljes menedzselésére és páciensei kiszolgálására a lehető legegyszerűbb és leggyorsabb módon. Ehhez nincs másra szüksége  mint egy Ön számára kedves böngészőre, hiszen a Venture® MEDICAL+ platformfüggetlenségének köszönhetően bármilyen operációs rendszeren képes ellátni feladatát.


MIT NYÚJT ÖNNEK A Venture® MEDICAL+ ?

A Venture® MEDICAL+ -nak számos előnye van a hozzá hasonló rendszerekkel szemben:

  • Felhőalapú technológia révén, nincs szüksége drága informatikai infrastruktúra fenntartására, szerverek üzemeltetésére, szünetmentesítésre, rendszergazdára és számos olyan dologra, ami drasztikusan megnöveli üzemeltetési költségeit.
  • Nincs helyhez kötve, hisz ott és akkor csatlakozik rendszeréhez ahol és amikor csak szeretne.
  • Rendszerünkben tárolt szenzitív adatai titkosítását automatizáltan végezzük, így Ön folyamatosan eleget tesz a nemrég bevezetett GDPR követelményeinek.
  • Automatizált, teljes napi adatmentés történik adatairól, mindez úgy, hogy az adatbázisa mellett a biztonsági adatmentés tömörített állományát is titkosító kulccsal látjuk el (a maximalizált biztonság érdekében) és egy rendszerünktől független tükörszerveren tároljuk azt.
  • Folyamatosan fejlődő moduljainak köszönhetően, Ön mindig a legújabb szoftvert használhatja, így rendszere sosem lesz elavult.
  • Modulkínálata széleskörű, de igényei szerint ez bármikor bővíthető olyan modulokkal, amik egy-egy Önre szabott feladat ellátására alkalmasak.

MIÉRT ÉRI EZ MEG ÖNNEK ?

  • Bárhonnan és bármikor hozzáfér páciensei adatihoz.
  • Több rendelőből is használhatja ugyanazzal az előfizetéssel, így nem kell rendelőnként újabb költségekkel számolnia.
  • Nincs ideje páciensei adatainak mentésére, rendszerünk ezt automatikusan elvégzi Ön helyett.
  • Bármilyen, Önnek kedves laptopon, tableten használhatja, hiszen a kezelőfelület igazodik az Ön rendszeréhez.
  • Folyamatosan fejlesztjük így mindig naprakész és sosem elavult.
  • Egyedi igényeknek megfelelő kiegészítők fejlesztésére ad heletőséget.
  • Költséghatékony megoldás révén, akár már napi 1.333 forinttól megkaphatja mindazt, amit egy több százezer forintba kerülő szoftver tud nyújtani.
  • A páciensportálnak köszönhetően páciensei – igény szerint – gyorsan és könnyedén hozzáférhetnek leleteikhez, ambuláns vagy kórlapjaikhoz, elvégzett kezelések dokumentációihoz vagy épp előjegyzett időpontjaikhoz, mindezt digitálisan aláírt dokumentumaikkal.

ÍME NÉHÁNY MODUL AZOK KÖZÜL, AMIK ELÉRHETŐEK RENDSZERÜNKBŐL…

  • Páciensadatok kezelése, abmuláns vagy kórlapok kezelése, laboratóriumi vizsgálatok megrendelése és kezelése, képalkotó dokumentáció és leletezés…stb.
  • Személyre és szakirányra szabott dokumentációs sablonok létrehozása és kezelése.
  • Időpontfoglalások és rendelőbeosztások kezelése fali információs kijelzők használatával vagy nélkülük.
  • Szakterületekre bontható tudásbázis.
  • Asszisztencia munkaidőbeosztásának kezelése.
  • Felhasználók, munkaállomások jogosultságainak kezelése rögzített felhasználói csoportjogokkal.
  • Álló és forgó raktárkészlet, konszignációs készlet kezelése akár több helyszínen és több raktárban egyidejűleg.
  • Helyiség beléptetés kezelése.
  • Informatikai adminisztrációs rendszer.
  • Projektek kezelése és menedzselése.

…és még számos lehetőség várja, hogy mindez támogassa munkájában.